3 juli 2013

En doft av svett

Den förföljer mig vart jag än går. Till och med när jag var på andra sidan stan för att tanka, kände jag dennes närvaro - svettdoften. Ops,den kom visst från mig!

I dag är jag väldigt nervös, därav den ofrånkommliga doften. Vi har för första gången givit oss in i en budgivning. De fastigheter vi tidigare köpt har ingen annan velat ha, så det har liksom bara varit att säga ja. Nu slåss vi med andra på ett ekonomiskt plan. Galet egentligen! Men min känsla i dag är god! Och skulle det bli så att vi inte vinner slaget, så har vi i alla fall gjort allt vi har kunnat.
Tills dess håller jag mig sysselsatt för att inte bara tänka, tänka, tänka om, hur, utifall att, kanske o.s.v. I måndags var Elene och Elias här och vi tog en slappardag här hemma. I går var jag med Tarja i stallet hela dagen och i dag har jag dansat, städat,tvättat, fixat med bilen, saftat och snoppat stora mängder jordgubbar. Dessutom tog jag med mig en extra unge från dagis. Så att det blir lite fart här hemma ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar