6 september 2012

Tid = fördel utan häst, men hur?

Det har gått ett helt år för mig utan häst. Mycket har faktiskt hänt om man tänker efter. Mycket som inte skulle ha hänt om jag hade haft häst.
   För så är det, häst är härligt, men du har inte tid till så mycket annat! Så nu när jag har varit hästlös har jag provat på lite olika saker att göra som inte innefattar häst. Nu börjar det bli svårt att välja mellan dessa saker och tiden tryter...
-Jag har blivit kontaktperson åt en tonårspojke som jag träffar 2ggr/v.
-Jag har varit med i en teaterproduktion från absoluta början till fullsatta föreställningar.
-Jag har börjat vattengympat och promenera med vänner.
-Jag har blivit medlem i en skytteförening och skjuter pistol 1g/v.
-Jag har börjat zumba.

Nu drar en ny termin igång igen och jag börjar undra hur jag ska hinna med allt samtidigt. Dessutom vill  min man ibland träffa mig efter jobbet samtidigt som han ibland vill ha lite egen tid.
Hur går det i hop? Hur ska jag välja? Jag vill göra allt, men har för lite tid! Dax att skaffa häst så är problemet löst ;)

1 kommentar:

  1. Eller så plågar man Calle med jämna mellanrum ;) Tänkte så han slipper slappa till sig :D

    SvaraRadera