14 december 2011

Ridning igen

För 14dagar sedan var jag till Köping och red. Och det gick riktigt bra! Ja på flera sätt. Det kändes som om det gick bra, och sen så kändes det inte så mycket i knät :) Så när jag fick klartecken från sjukgymnasten att jag kunde rida igen så var jag inte sen med att boka in en ny lektion. Tyvärr är det ju så att det inte alltid kan kännas bra, och just i dag kändes det inte alls så där bra som det gjorde sist. Men skam den som ger sig!!!
Här ser ni Kasper, min ridkamrat, så som jag ser honom under lektionerna. Ridläraren Magnus ses också här, lekandes med stallets katter.
Här är Carina, som tillsammans med Jenny tar hand om Valter så att jag kan få rida i fred. Annars skulle det inte bli mycket rida för mig... Och just i dag är Tullan hos farmor också, så jag slapp stressa i väg till dagis för en gångs skull :)

1 kommentar:

  1. Vill bara förtydliga för er som kanske tror att det är så här vi roar oss på lektionerna i Köping. Nej, det är seriösare än så, men i dag utnyttjade jag min "ledighet" med att skrutta runt på hästryggen efter lektionen å snacka lite skit :)

    SvaraRadera