17 augusti 2010

Glest mellan inläggen...

Phu... Flyttar och flytta och ändå är det massor med saker kvar. Fy vad tråkigt det är att flytta!!! Snart ska jag sätta ut bilder på både zigges nya hem och vårat hem som sakta men säkert förändras. Ska bara flytta klart först...
Nu var jag bara tvungen att skriva ett litet inlägg om vad jag hittat när jag röjde lite i gammla huset. En deodorant-samling (mans deo) med deodoranter som är färdiganvända i mannens klädgarderob ... En portionssnus-samling (använda) bakom gardinen i sovrummet ...
Jag bara undrar, vad hade han tänkt att ha dem till???

2 kommentarer:

  1. Glest mellan ina inlägg med, men beror snarare på brist på lust än tid :/

    Ganska roliga fynd du gjorde ändå tycker jag :)
    Ibland förstår man verkligen INGENTING av vad de tänker, OM de nu gör det alls :P

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nej! Känns ju faktiskt mycket bättre om det är så att han INTE tänkt i just dessa fall...
    Ha d gott vännen!!!

    SvaraRadera